7 תשובות
גי טי איי
פורטנייט זה גוש זבל מיועד לחסרי מוח בני 12
בלי להעליב חסרי מוח בני 12:)
בחיים לא שיחקתי בשניהם
אבל gta ניראה הרבה! יותר מגניב וכיף
gta בקל זה הרבה יותר כיף
gta
gta אבל אין פה מה להשוואת הם בכלל לא מאותו הזאנר אין בהם שום דבר דומה חוץ מרובים,השוואה צריכה להיות בין שני דברים דומים