10 תשובות
אני עושה את זה מלא פעמים
לא לא
ממש לא, זה נשמע כמו סידורים לגיטימיים וזה בסדר לעשות אותם גם לבד.
לא
ממש לא פאדיחה אני עושה את זה המון
סתם כי משעמם לי...
תהני :)
לא
לא .. אני תמיד הולכת לבד (כאילו אם אני רק צריכה לקחת משהו)