9 תשובות
אני..:)!
אני...:)
יש לה שירים ספציפיים שאני אוהבת
אחלה כזה (:
כאילו לא הערצה של ממש.. אבל אני אוהבת
כאילו לא הערצה של ממש.. אבל אני אוהבת
אני:) יש לה שירים ממש יפים והיא בעצמה יפה
אני..:)
אני (;
מחבבת פלס:)
אניי:)
אין עליהה
אין עליהה