5 תשובות
יכול מאוד להיות
אולי פשוט כי אכלת כמות גדולה של אוכל לא בריא.. לא נראה לי שהסיבה היא הפרש הזמנים בין מתי אכלת בשר למתי אכלת חלב.
אנונימית
חלב עושה כאב בטן גם בלי שילוב של בשר.. ויכול להיות שהבשר לא היה מבושל כמו שצריך
תראו, בתור מישהי שביצים מהסופר עושים לה כאב בטן נוראי כי היא רגילה לאכול ביצים טריות - בהחלט יכול להיות שזו הסיבה.
כשהגוף רגיל לתזונה מסויימת, ופתאום משנים לו אותה למשהו פחות בריא, זה גורם לכאבי בטן.
אני לא יכולה לאכול כמעט אוכל מבחוץ בגלל זה, כי התרגלתי לאוכל של אמא שהיא דואגת להכין בריא. למזלי לגוף שלי אין בעיה עם פיצה אחרת הייתי בבעיה.
וגם אני לא ממש רגילה לאכול בשר וחלב ביחד (אמא טוענת שזה לא בריא -_-), וגם לי זה עושה כאב בטן לפעמים. הגבינה לא פג תוקף והבשר מבושל כמו שצריך, זה פשוט שהגוף לא רגיל לערבוב ביניהם.
זה משפיע בעיקר על אחותי שלה בכלל אסור לשלב ככה (בגלל איזושהי מחלה שלא אפרט עליה), כי הקיבה שלה רגישה יותר והשילוב הזה מגרה את הקיבה שלה ועושה כאב בטן.
ולפני שתגידו שזה כי היא חולהוזה לא ככה לאדם בריא, כל מה שהמחלה הזאת עושה מהבחינה של אוכל זה שהיא מושפעת יותר בקלות מדברים לא בריאים. כלומר, היא מגיבה לאוכל לא בריא יותר בקלות. אז גם אדם שלא רגיל לאכול אותם ביחד יכול לקבל כאב בטן.
כמובן שלא בטוח שזאת הסיבה, אבל זאת בהחלט יכולה להיות.
שואל השאלה:
תודה רבה חברה ושתרגיש כמה שיותר טוב אמן אחותך
אנונימי
באותו הנושא: