9 תשובות
כן אם אין לך אופציה.. לא נורא. עם טיפול נכון לא תתפתח אינפקציה
שואל השאלה:
חח סבבה תודה, ועוד שאלה..כשאני הולכת לעשות אני צריכה עם אחד ההורים או שמספיק שהוא ידבר איתם בטלפון?? בת 14
חח סבבה תודה, ועוד שאלה..כשאני הולכת לעשות אני צריכה עם אחד ההורים או שמספיק שהוא ידבר איתם בטלפון?? בת 14
אנונימית
כן ברור
את לא צריכה. את יכולה גם לשאול אותו ואם את צריכה הורים שפשוט אחד ההורים יאשר בטלפון
שואל השאלה:
סבבה תודה ❤❤❤
סבבה תודה ❤❤❤
אנונימית
בבקשה
כן, אבל באמת תטפלי טוב
זה בסדר אני עשיתי ולא קרה לי כלום
כן בסדר גמור
באותו הנושא: