התחברות
הרשמה
למה סוני לא עושים גירסה בעברית?
30 ביולי 2018, 12:54
עברית
Playstation
2 תשובות
כי הם עושים את השפות שהכי הרבה משתמשים בהם באירופה...
L
Lady devils
כי אנחנו בקושי אחוז מהמכירות שלהם לא שווה להם להשקיע
י
ילד מאגניב
באותו הנושא:
הפאודה בנטפליקס בעברית או שעשו לזה גרסה אנגלית כמו שעשו לחממה?
הוראות הפעלה למצלמת סוני - אני מבקש הוראות הפעלה בעברית למצלמה סוני אלפא 550.
שינוי גרסה לעברית - שלום, איך אני משנה את הגרסה הזאת לעברית Windows 7 Ultimate SP1 32bit?
דחוףף מי שמבין פה בסוני וגאס (גרסת 13.0)
איך אני עושה סלפי בgta v לסוני 4?
מקלדת עברית באנדרואיד - עדכנתי גרסה למכשיר ומקלדת העברית נעלמה לי וגם לא נמצאת בהגדרות המקלדת. איפה ניתן למצוא אותה?
איך עושים את האינסטגרם בעברית?
מי שעושה את הבגרות השנה בעברית , מה אתם עושים קודם את הסיכום ממזג או את התחביר ??
איך עושים עריכה כזאת? עם הכתב בעברית
איך עושים צילום מסך כזה של סרטון בגרסה 11 של אייפון?
נגן שמוצא כתוביות אוטומטית - אני צריך כתוביות בעברית של מטריקס רילודד, של הגרסה הזאת-the matrix reloaded (2003) brrip 720p x264 ושלא יהיה בhd, אשמח מאוד לתשובה מהירה, תודה רבה לכל העוזרים.