6 תשובות
תגידי לו בפגישה הבאה - אתה יודע ממש כיף לי איתך, ואתה כל כך נחמד! רוצה שניהיה זוג?
רק אם את רוצה להיות איתו כמובן
רק אם את רוצה להיות איתו כמובן
הכנסת את עצמך לזה.. תתמודדי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא הכנסתי את עצמי למצב הזה, זה שהוא חושב שכיף איתי לא אומר אז קדימה עכשיו אנחנו זוג?! למה זו הייתה הבעיה שלי ?
אני לא הכנסתי את עצמי למצב הזה, זה שהוא חושב שכיף איתי לא אומר אז קדימה עכשיו אנחנו זוג?! למה זו הייתה הבעיה שלי ?
אנונימית
תסבירי לו את הצד שלך, לא התכוונת לשחק בו או לפגוע בו
כי את מתחברת לגברים עם אופי כזה
אנונימית
לדעתי אין מה לעשות פשוט תזרמי ואל תיהי כל כך לחוצה בנוגע לזה ומתי שתראי אותו ישר תדברי איתו על זה פשוט תתנהגי בטבעיות ונורמליות, נראה לי שאם תבואי אליו בשיחה אז זה ירחיק אותו עוד יותר.
באותו הנושא: