5 תשובות
ככה אני מתנהגת
אולי זה התקף חרדה או התמוטטת עצבים? תנסי לחפש על זה באינטרנט..
שואל השאלה:
אני די בטוחה שזה לא גיל ההתבגרות כי גם יש לי סחרחורות
אנונימי
גיל ההתבגרות כל כך נורמלי!
מזדהה.
אנונימי
באותו הנושא: