5 תשובות
מי אלה הבנים שלא ביחסים רומנטיים איתה ושלחו לה מתנות? לי זה נשמע מוזר
חחח לא קיבלתי
לא קיבלתי מתנות מבנים גם ביום ההולדת שלי-_-
לא קיבלתי מתנות מבנים גם ביום ההולדת שלי-_-
כנראה שהיא איזה מלאך
יכול להיות שהיא שלחה לעצמה כדי להרגיש ולהראות מקובלת ורצויה
קיבלתי מתנות מגבר אחד ותאמין לי שזה הרבה יותר כיף לקבל מתנות מהלב מגבר אחד מאשר מעשרים גברים שרק רוצים לז**ן אותה
באותו הנושא: