6 תשובות
תראי באינטרנט
וואי זה קורה לי מלא, שאני קמה מחנק.
תחזרי לישון אל תדאגי, זה לא יקרה שוב וגם אם כן את תתעוררי.
ונסי לא לישון על הגב
תחזרי לישון אל תדאגי, זה לא יקרה שוב וגם אם כן את תתעוררי.
ונסי לא לישון על הגב
עמד לך הרוק בגרון, זה קורה לפעמים, קרה לי לפני כמה שנים, אין לך מה לדאוג הסיכוי שזה יקרה לך שוב הוא אפסי ביותר (כל זה בהנחה שזה באמת מה שקרה לך), אה וזה עובר די מהר ולא קורה כלום מזה, רק תחושה לא נעימה לכמה שניות.
שואל השאלה:
מה זה שיתוק שינה
מה זה שיתוק שינה
אנונימית
קרה לי, זה כניראה שיתוק שינה ואל תדאגי זה אף פעם לא קורה פעמיים שיתוק שינה פעם אחרי פעם
כנראה זה שיתוק שינה כזה. תחזרי לישון אין סיכוי שזה חוזר שוב
באותו הנושא: