8 תשובות
בטח שאפשר
פעם ניסיתי ממרח שוקולד ומרשמלו זה דווקא טעים
אבל פצצת סוכר
ברור חחח
כן זה מדהים!!!
אפשר להוסיף טיפונת חמאת בוטנים ואז זה כמו במבה נוגט.
ואם את/ה אוהב/ת להוסיף בננה חתוכה דק דק.
חחח
כן
ואי נשמע טוב רצח ושימי בננה
זה גאוני
ברור