התחברות
הרשמה
שלום, איך קוראים לאפליקציה שאם אני לא טועה היא נמצאת בסידיה, והיא משנה ערכת נושא באייפון?
24 ביולי 2012, 00:05
2 תשובות
אוליי..winterbord?
פ
פƧפ!נת XD
winterboard אבל אתה גם צריך להוריד ערכות נושא מהסידיה ואם אתה מוריד איזו ערכת נושא מסידייה אז התוכנה הזאת יורדת אוטומטית...
מ
משה14