8 תשובות
וואי כל כךך. מתגעגעת במיוחד לבילבי
שואל השאלה:
יואוו בילביי ;(
יואוו בילביי ;(
אנונימית
שואל השאלה:
אין שאלה , סתם רציתי לשתף חחח
אין שאלה , סתם רציתי לשתף חחח
אנונימית
לגמריי כל הילדות שלי בפח
יואו :(
וואי גם אני.
הייתי רואה מלא רק ג'וניור והייתי מהילדים שמדברים בשפה גבוהה (בעיקר בגלל הערוץ הזה)
הייתי רואה מלא רק ג'וניור והייתי מהילדים שמדברים בשפה גבוהה (בעיקר בגלל הערוץ הזה)
מי לא
נוסטלגיה זה החיים
נוסטלגיה זה החיים
וואי כל כך
כע דפקו את הדור של עכשיו
כע דפקו את הדור של עכשיו