6 תשובות
כן ככ.
בכללי זה כואב מאוד- מן הסתם.. אבל אני לא במצב הזה..
כן.
שואל השאלה:
אני רק רוצה להגיד שאני בא ממקום שכואה לי וזה מבאס אותי כבר יותר משנה, אין לאף אחד מושג כמה.
אני רק רוצה להגיד שאני בא ממקום שכואה לי וזה מבאס אותי כבר יותר משנה, אין לאף אחד מושג כמה.
זה שון (מנדס) איך בדיוק אפגוש אותו ואיך מהמליוני מעריצות שלו הוא יכיר אותי!!
אנונימית
יותר מידי
אנונימית
באותו הנושא: