10 תשובות
תברחי מהבית נשמה תברחי מהבית מגיע לך יותר טוב תישני אצל חברות תדברי עם משרדי רווחה משטרה הכל יחס כזה לא מגיע לאף אחד
אני ממש מצטערת מאמי שאת צריכה לעבור את זה.. אבל זה העניין, את לא צריכה. אם המצב ממש גרוע ואין בררה, פסיכולוגית לא תעזור, הרי את תחזרי לבית הרעיל הזה. אפשר להתקשר לפלאפון תמיכה משהו כמו ער"ן, שם ידריכו אותך.. ובמצב הכי גרוע לרווחה. תהיי חזקה, את תעברי את זה!
שואל השאלה:
אני לא יודעת מה לעשות עכשיו, ישנתי אצל חברה שלי כבר חודשיים וחצי לא נעים לי יותר, ואני לא יודעת אם זה בסדר שאני אלך לחבר שלי
אנונימית
חבר שלך יודע ומודע למה שעובר עלייך?
אבל לישון אצל חברה או החבר זה פתרון זמני. את צריכה לגור איפשהו. ואם את לא מסוגלת לגור שם אז רווחה
שואל השאלה:
כבר הייתי ברווחה הם הביאו איתם עורכת דינית והלכתי לתחנת משטרה הם לקחו איתם חבר ממש טוב שעובד במשטרה הכל נגדי אני בחיים לא יעוף מפה
אנונימית
מה?? זה נשמע לא אמיתי! אני ממש מצטערת. תדברי עם ההורים של חברה שלך או של חבר שלך, תבקשי שהם ילכו איתך למשטרה. זה לא אבוד אני מבטיחה לך.
שואל השאלה:
שהייתי במשטרה למזלי סיפרתי הכל ליועצת בית הספר והיא הייתה איתי, היא עדיין שואלת אותי איך אני מרגישה ושהייתי במקום אחר הם לקחו איתם את חבר שעבד במשטרה ומה שמצחיק שהייתם שם פגישה עם פסיכולוגית רווחה בשביל לדעת מה עושים איתי בהמשך החבר הזה אמר שהוא יודע מה קורה במשטרה ושכלום לא קרה מה שמצחיק שרק אלי מנהגים ככה במשפחה הזאת הם חולים על אחותי ולי המילה הכי טובה שלהם שהם יכולים להגיד לי זה שאני הורסת להם את הכל שאני עושה רק בעיות, הם אמרו לי שאני בחיים לא אמצא עבודה טובה בגלל שפתחי לעצמי תיק במשטרה, מה יכולתי לעשות מה??? הרגשתי לא סכנה בלחזןר
אנונימית
אין שום תירוץ למה שהם עושים לך. תעשי מה שאמרתי, אל תוותרי. תחזרי לדבר גם עם היועצת הזאת תגידי לה שאת במצוקה תספרי לה שאת אובדת עצות ואת לא יכולה לחזור לבית הזה.
באמת אל תוותרי, תהיי חזקה