8 תשובות
או כי רצה לדבר איתך או כי מעדיף לשאול אותך (את יותר נחמדה/ את תסכימי..)
רצה לדבר איתך :)
שואל השאלה:
אבל זה לא השולחן שליי
זה היה שלה למה לשאול אותי גם שהוא שאל אותי אמרתי לו תשאל אותה זה השולחן שלה
אבל זה לא השולחן שליי
זה היה שלה למה לשאול אותי גם שהוא שאל אותי אמרתי לו תשאל אותה זה השולחן שלה
אנונימית
כמו שמי שמעלי רשם כנראה שחשב שאת נחמדה ותסכימי
שואל השאלה:
ישלך פיצול? רשמת שהוא רצה לדבר איתי פתאום את משנה?
ולמה שאני אסכים לו אם זה לא השולחן שלי? זה היה השולחן שלה וגם שלחתי אותו אלייה
ישלך פיצול? רשמת שהוא רצה לדבר איתי פתאום את משנה?
ולמה שאני אסכים לו אם זה לא השולחן שלי? זה היה השולחן שלה וגם שלחתי אותו אלייה
אנונימית
קודם כול אני בן ודבר שני עם הגישה הזאת אף אחד לא יענה לך תלמדי לקרוא ולהבין יותר טוב את התשובות שרושמים לך לפני שאת מתחילה לרשום דברים מפגרים
שואל השאלה:
קראתי טוב מאוד
בהתחלה רשמת משהו אחר ואז עוד תגובה של משהו אחר
קראתי טוב מאוד
בהתחלה רשמת משהו אחר ואז עוד תגובה של משהו אחר
אנונימית
כנראה שלא קראת מספיק טוב
באותו הנושא: