5 תשובות
לא , אבל תשתדלי להראות כאילו לא אכפת לך ולא ישר להיכנס בגלל שהמישהו הזה כתב הודעה
מי שמשחקת אותה קשה להשגה היא נואשת את נורמלית
לא, לדעתי זה עדיף ככה ויותר כיף.... זה הופך דברים ליותר אמיתיים...פחות משחקים.
זה אומר שאת בנאדם ואני אעדיף אותך על כל אלה שמשחקים את עצמם "קשים להשגה" ולא ממש בני אדם.