6 תשובות
יכול להיות, כי הבדידות בסופו של דבר משתלטת
רוב הסיכויים שכן או שהוא פשוט לומד לחיות ככה
חושבת שכן..הןא לא מדבר עם אף אצד שזה יכול לגרום להשתגע (או שזאת רק אני ששלא מדברת חצי שעה ומסוגלת להשתגע)
אופציונלי
יש כאלה יכולים להשתגע אבל יש כאלה שלא ישתנה בהם כלום
תראי את הסרטון הזה, הם מסבירים שם באופן מאוד מפורט מה יכול לקרות
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: