7 תשובות
בואי משחק
אניי
אני אוהב לשחק, משחק מגיל 8 בערך...
יש לי מיינקראפט במחשב אבל שכחתי את הססמה ואין לי כוח לאפס
הייתי משחק המון בעבר, היום אין לי מחשב מתאים כל כך... אבל עדיין אוהב.
אני גם אוהב
חח אני אוהבת ממש אבל אין לי את המשחק :(