אני צעקתי על מישהי בצופים בזמן פעולה ואז הרכז לקח אותי לשיחה..
והוא התעצבן עלי שאני צעקתי על הילדה הזאת כי היא לה ביטחון עצמי אבל אז הוא נתן לי סוג של מחמאה והוא אמר שאני עשיתי את התפקיד שלי יפה בפעולה( לא משנה מה התפקיד) עכשיו אחרי זה הוא אמר לי, אני לא אומר לך את זה בשביל לנפח לך את האגו. למה הוא התכוון?