5 תשובות
מכיר את זה, זה קורה כי קיבלת את זה מבנאדם שאת מעריכה ואוהבת, למרות שכל האהבה הזאת היא רק מהתכתבות, אבל לגוף שלנו זה לא ממש משנה.
מכירה את זה כן, הרגשה מושלמת ואינסופית כזאת.
אוי כל כך
קורה לי כל פעם מחדש :)
קורה לי כל פעם מחדש :)
כן זה קורה וכנראה כי את "מתרגשת" כו משהו כזה אני תמיד רועדת בפנים כזה
קרה קרה
קשה להסביר את זה. פשוט תחושה נעימה
קשה להסביר את זה. פשוט תחושה נעימה
באותו הנושא: