5 תשובות
תחשבי שלו יהיה יותר קשה ממך, והוא יותר יצטרך שאת תהיי שם בשבילו מאשר הפוך. אפילו שזאת טירונות של חודש זה משהו מתסכל ושגרה ומסגרת שלא רגילים אליה.
הוא יוכל לדבר איתך כל יום בשעת טש, ובסופש הוא יצא הביתה ותיפגשו
תחשבי על זה שאת תראי אותו עוד מעט ושאתם תתגעגעו עוד יותר ואז האהבה שלכם תהיה יותר גדולה, אל תדאגי הכל יהיה בסדר
אם יש אהבה בינכם אבל באמת אהבה הדדית וקשר חזק אז אתם תצליחו לעבור את זה ביחד וגם הוא יוצא בסופשים אז תוכלו להיפגש ועש להם שעה בערב טלפון אז אני בטוחה שידבר איתך..עכשיו את צריכה להיות שם בשבילו לו הרבה יותר קשה תחשבי על זה הוא רחוק מימך,במסגרת חדשה,רחוק מהבית,אוכל זוועה..את חייבת להרים אותו ולא להגיד לו שקשה לך כי אז הוא לא יתמודד.היה לי חבר גם בצבא (חצי שנה ביחד) ובאמת היה לי קשה עם העובדה הזאת שהוא לא יהיה איתי שאצטרך ופחות נתראה ופחדתי שבעקבות כל זה ניפרד ואכן זה קרה..אני לא אומרת לך לא להישאר איתו כי אולי אתם כן תצליחו פשוט אל תצפי..מי שבצבא משתנה מכירים אנשים חדשים גם..פותחים חיים חדשים.
אנונימית
תיהיה חזקה בשבילו ואתם תיפגשו שישע שבת הכל יהיה בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
לא נוכל להיפגש,כי הוא גר רחוק בגלל זה לא אראה אותו במשך חודש,אבל תודה
אנונימית
באותו הנושא: