6 תשובות
הייתה שאלה כזו כבר אבל
בחזייה אני b80
ובתחת בטח הייתי d
למה השאלה הזאת נשאלת כל הזמן?
לול
. .
אולי d או יותר חחח
בחזיה c
חח אני בחזייה e80 אני יודעת סתמו
ובתחת בטח הייתי d
חזייה אני c
ובישבן בטח dd
כנראה בישבן f