4 תשובות
אל תהפכו את זה למשהו לא רציני
יש יותר מ2 קילו להוריד בשביל הביטחון העצמי והמראה
את לא שמנה תורידי 2 קילו ואת פצצה
אני חושבת שיש מקום להרזיה, את יכולה לעשות את זה
זה ישפר לך את הביטחון העצמי ומעבר לזה זה הרבה יותר בריא
את לא ממש שמנה, את טיפה מלאה זה לא כזה שמנה