16 תשובות
אוי....
אני מצטערת ככ...
):
אם את צריכה עזרה אני תמיד כאן..
וואו , אני ממש מצטער לשמוע ומשתתף בצערך ואני לא הולך להגיד לך כל מיני קלישאות שאת בדרך כלל שומעת . אבל הכל יהיה בסדר באמת , אני בטוח שאת חזקה ובטח שאת אמיצה להיחשף אפילו שזה אנונימי . תבלי זמן עם חברים , עם אבא שלך . תהיי עם אנשים שאת אוהבת ושעושים לך טוב . אם את רוצה לבכות אז כן תבכי , זה משחרר אותך ומקל עלייך . את מוזמנת לדבר ולפרוק בפרטי מתי שתרצי , תהיי חזקה אני מאמין בך .
משתתפת בצערך❤
מצטערת לשמוע , תיהיי חזקה ..
וגם אני פה אם את צריכה עזרה או סתם לדבר ..
משתתפת בצערך
תשארי חזקה ותזכרי שהיא תמיד תשגיח עלייך מלמעלה ובטוח שהיא הייתה רוצה שתחגגי את היום הולדת שלך במקום להתאבל עליה
משתתפת בצערך!!
תיהי חזקה!
סבתא שלי ניפתרה לפני כמה זמן ואני מבינה את ההרגשה, אבל אמא זאת אמא בכל זאת.
ממש מצטערת לשמוע
וואו נסיכה
משתתפת בצערך כלכך וכואבת איתך.
אני פה תמיד אם את רוצה לפרוק או לדבר.
תדעי שיש לך למי לפנות, אני וכולנו פה בשבילך.
אוהבת ❤
משתתפת בצערך
היא שומרת עלייך מלמעלה, תהיי חזקה. סבא שלי נפטר וזה הרגיש נורא אני לא חושבת שאם אמא שלי תמות אהיה חזקה כמוך ואכתוב את זה.
בת כמה את?
משתתפת בצערך
אנונימית
משתתפת בצערך את חזקה אם את רוצה אני תמיד פה
אני משתתפת בצערך :(
דבר נוסף, הגיוני שלמרות שאת מתה על אבא שלך ואת אוהבת אותו מאוד
את מתגעגעת לאמא שלך
הוא לא אמור להחליף את האמא
אני כל כך מצטערת בשבילך
תבכי ותשחררי.זה חשוב
תזכרי שהיא תמיד בלב שלך
משתתפת בצערך מתוקה❤
משתתפת בצערך ❤
משתתפת בצערך, אם תרצי לדבר אני פה.
משתתפת בצערך...אני פה בשבילך מדהימה לי, המון מזל טוב עד 120, תהיי עם אבא שלך ותתמכי בו גם, אני פה בשבילך את מוזמנת לבוא ולפרוק...תדעי שזה בסדר לפרוק ולבכות, הכל יסתדר❤