12 תשובות
פאדיחה לגמריי
די פאדיחה
כן
אבל תעשי אם באלך.. אל תשימי על אנשים
xm1
פדיחה
אבל שימי ז*ן
כן טיפה אהל מה אכפת לך? מי כבר מכיר אותך שם
מה פדיאחה בזה?
אנונימית
לעשות מיוזיקלי זה פדיחה גם לבד בבית.
פאדיחה
שלא ייקחו לך תטלפון מה.
אנונימית
שמישהו יסביר לי
אנונימית
שואל השאלה:
חח אז כן או לא?!
דיי אני בדילמה!
אנונימית
מה השאלה פה
אם זה מביך אותך אל תעשי ואם כן אז תעשי
אם ילדה הייתה עושה לידי מיוזיקלי לא הייתי מתפלאת
מה אכפת לך??? תעשי מה שאת רוצה ומה שבראש שלךך!!!!
באותו הנושא: