תשובה אחת
אם זה לצד ימין נניח הניצב וזה ברוורס,אז תעשי סיבוב וחצי של ההגה ימינה.וכשתראי במראה הצדדית שהידית מגיעה למדרכה,לא פחות ולא יותר!אז תיקחי את כל ההגה לצד שמאל ותתיישרי.לא לפגוע בשום פנים ואופן במדרכה.מסיימים טסט על דבר כזה.
באותו הנושא: