4 תשובות
בדר"כ כן,כדי לדעת כמה להוסיף לך במשכורת על הנסיעות.
נראה לי שצריך אבל את יכולה לשאול את הבוס או את אחד העובדים
שואל השאלה:
ואם אני משלם ברב קו אבל ברכבת, הם בודקים לי את הרב קו?
ואם אני משלם ברב קו אבל ברכבת, הם בודקים לי את הרב קו?
אנונימי
אם זה משהו חריג אז כן, לדוגמא את עובדת בחנות בגדים כלשהיא ושלחו אותך לתגבר בסניף בעיר אחרת- כדי לקבל החזר נסיעות צריך קבלות.
באופן כללי לרוב משלמים 150 שקל שזה חופשי חודשי ולא לפי יומי.
באופן כללי לרוב משלמים 150 שקל שזה חופשי חודשי ולא לפי יומי.
באותו הנושא: