6 תשובות
שואל השאלה:
אם מישהי מתגייסת ב16 ביולי כתצפיתנית היא תשתחרר ביולי?
אם מישהי מתגייסת ב16 ביולי כתצפיתנית היא תשתחרר ביולי?
אנונימית
לא, העלו לבנות לשנתיים ו4
אם היא מתגייסת לקרבי אז היא תעשה שנתיים ו8. אם לא- אז שנתיים רגיל כן
משנה הבאה מעלים לשנתיים וארבע. בנתיים זה עדיין שנתיים. אז התשובה היא בעיקרון כן.
כבר לר
בעיקרון כן אבל לא במדויק
באותו הנושא: