6 תשובות
כן הגיוני.
שואל השאלה:
לא חח אני יודע להתגלח בקטע בסיסי אבל לא יודע את העומק שבגילוח, כל החוקים והמה לעשות ומה לא לעשות וזה
לא חח אני יודע להתגלח בקטע בסיסי אבל לא יודע את העומק שבגילוח, כל החוקים והמה לעשות ומה לא לעשות וזה
אנונימי
עזוב את זה אחי, תגלח רק שפם בנתיים כי זה נוראי
שואל השאלה:
כפרה על השפם בר מצווה שלי לא מגלח אותו גם אם ימות העולםם
כפרה על השפם בר מצווה שלי לא מגלח אותו גם אם ימות העולםם
אנונימי
תשתמש במכונת גילוח, זה קל
זה סבבה,הגיוני שזה יתחיל כבר
באותו הנושא: