7 תשובות
שואל השאלה:
אי אפשר להסתיר את זה זה פס עווה אדום זוהר!
אי אפשר להסתיר את זה זה פס עווה אדום זוהר!
אנונימי
שואל השאלה:
זה יזיק אם אני אצבע מעל?
זה יזיק אם אני אצבע מעל?
אנונימי
לא כל כך יזיק אבל קצת
שואל השאלה:
מזה עושה?
מזה עושה?
אנונימי
עדיף לך לא תחכי שזה יצא לבד
או שתשימי משהו שמסתיר את זה
או שתשימי משהו שמסתיר את זה
לא, זה קרה גם לי ועשיתי לפני פורים ולפני שבוע פתאום שנאתי אותו חח אז פשוט צבעתי בחזרה וזה ניראה אותו דבר.
כן אבל אם זה פס קטן אז לא ביג דיל
באותו הנושא: