2 תשובות
כן ושיניים צהובות עד שחורות (מסטיק אחד מלבין) יותר מעשר זה כבר צהוב שחור אחרי תקופה
אנונימית
מסטיקים הם דווקא טובים לשיניים(אלה בלי סוכר) הם מגבירים את הרוק בפה ועוזרים להוציא לכלוך מהשיניים אל תחשבי שזה שיא הבריאות אבל כי אלה בלי סוכר הם עם סוכרזית וסוכרזית גם לא הכי טוב. ללעוס יותר מידי לא טוב ללסת כי זה מאמץ אותה יותר מידי. אני יכולה להגיד שאני לועסת הרבה מסטיקים ביום והם ממש לא מצהיבים או משחירים את השיניים ואין שום סיבה שיעשו זאת. משקאות לרוב עושים את זה-כמו קפה או תה אבל לא מסטיקים והם לא בדיוק עושים קמטים את יכולה לטעון שגם לחייך יעשה קמטים אז לא תחייכי? כן הבעות הפנים שלך משפיעות על קמטים לאורך זמן ודברים כאלה אז מניחה שמסטיקים יכולים לעשות את זה אבל לא להגזים לא מניחה שזה באמת יעשה משהו כזה. מבחינת מה שטוב הייתי ממליצה להמשיך ללעוס אבל שום דבר לא טוב כשהוא יתר על המידה. אישית אני לועסת מסטיק בלי סוכר אחרי כל ארוחה כדי להוציא לכלוך מהשיניים ורק לזמן קצר.
אנונימית
באותו הנושא: