10 תשובות
הביצה.
שאלו את זה פעם אחת וחפרתי הסבר מלא למה זאת הביצה, אין לי כוח לכתוב אותו שוב, אבל אם ממש משעמם לך אתה מוזמן לחפש אותו.
שאלו את זה פעם אחת וחפרתי הסבר מלא למה זאת הביצה, אין לי כוח לכתוב אותו שוב, אבל אם ממש משעמם לך אתה מוזמן לחפש אותו.
^ המסמר נכנס כשהחור מתהווה, זה קורה באותו זמן.
הוא יוצר את החור, זאת הסיבה שהוא נכנס בזמן שהחור מתהווה.
לא, עניתי לך על השאלה.
אלה אטומים בודדים שהתפתחו עם הזמן למוטציה כלשהיא שהתפתחה לגוף עם הזמן והאבולוציה, סביר להניח שהתרנגולת התפתחה מיצור אחר בעל מאפיינים דומים דרך רצף של מוטציות כלשהן לכן אני מאמינה שקודם הגיע הביצה.
זה מה שקראתי בספר קיצור תולדות האנושות אז...
אני כמעט בטוחה שאני בת
הביצה כי הביצים היו גם בימי הדינוזאורים
ה' ברא קודם כל את החיות ואז הן ילדו...
ובואו נתן דוגמא על אדם
יש עובר בבטן של האמא ואז התינוק יוצא אז אותו הדבר עם התרנגולת
ממי הביצה יצאה?
מהתרנגולת
ובואו נתן דוגמא על אדם
יש עובר בבטן של האמא ואז התינוק יוצא אז אותו הדבר עם התרנגולת
ממי הביצה יצאה?
מהתרנגולת
^ בהנחה שאת מאמינה בבריאת העולם.
אם את מאמינה באבולוציה אז הביצה.
אם את מאמינה באבולוציה אז הביצה.
באותו הנושא: