13 תשובות
לא חחח
גם אני עושה את זה כי אני חסרת חיים..
וואי גם אני
לא חח אני מחכה בתור לאיזה משהו ומשעמם לי
חחח לפעמים אני ככה שמשעמם
אני גםם
אין שאלות מעניינות בימנו
לא לצערי
גם אני חחח
את לא היחידה...
חחח כן! סיפור חיי
לפעמים גם אני עושה את זה
אני כל 3 שניות.
מה?? משעמם לי!!
אני בשמירה ואני כמוך