5 תשובות
תשלחי יונה עם פתק=)
שואל השאלה:
מצחיק
מצחיק
אנונימי
אם אין לך שום דרך לתקשר איתו אולי תתקשרי לחבר קרוב שלו או לאחד ההורים שלו ותבקשי מהם למסור לו הודעה שאת מעוניינת לדבר איתו על דבר חשוב.
אם בכל זאת הוא לא חוזר אלייך בכל דרך- תחכי ואל תיכנסי ללחץ, באיזשהו מקום הוא יבין שאת חסרה לו ויגש לדבר איתך כבר.
אם בכל זאת הוא לא חוזר אלייך בכל דרך- תחכי ואל תיכנסי ללחץ, באיזשהו מקום הוא יבין שאת חסרה לו ויגש לדבר איתך כבר.
הוא לא עונה לך לשיחות/אסמסים/פייסבוק? ממש כלום? לפי דעתי למרות הכל לא יפה לזרוק מישהו בהודעה.. תעשי את זה פנים לפנים ותסגרי את זה ביפה מבלי לשמור טינה וכעסים.
שואל השאלה:
איזה טינה וכעסים הוא נפרד מכול החברות שלו או בשיחה או באסמס
איזה טינה וכעסים הוא נפרד מכול החברות שלו או בשיחה או באסמס
אנונימי