2 תשובות
תאכלי מה שבאלך. תעשי מה שעושה אותך מאושרת
זה בסדר לפעמים לטחון כמו בהמה (גם לרוב)
זה בסדר לפעמים לטחון כמו בהמה (גם לרוב)
את רוצה להיות רזה? תתחילי להתאמן! תאכלי בריא, תמלאי את התפריט שלך בירקות, פירות, בשר, פחממות, דגנים! כל המוצרי מזון שיש לנו יש להם סיבה! כל אחד מהם נותן לך ויטמינים שונים לגוף שיעזרו לו להתפתח, להתחזק, לשמור על מערכת חיסונית גבוהה. המזון גם אחראי על הבריאות הנפשית שלנו! הוא נותן לנו כוח! שמחה! בריאות! תהפכי להיות סקסית חושנית חטובה ומלאה במקומות הנכונים! את רוצה מוטיבציה? רזון לא יביא לך שום מוטיבציה! רזון רק מחליש אותך יותר ויותר! הגוף שלך זקוק לאנרגיה! תתני לו את האנרגיה הזאת ! תאכלי מגוון רחב של מוצרי מזון מזינים ובריאים ותתאמני! את תאהבי את עצמך הרבה יותר ככה וגם את תיראי הרבה יותר טוב מאשר עור ועצמות!
באותו הנושא: