התחברות
הרשמה
קבלתי עכשיו את ה-ת.ז הביומטרית החדשה ואני לא יודעת מה לעשות כדי להפעיל אותה, ומה צריך ?
10 באוגוסט 2018, 11:37
משרד הפנים
תעודת זהות
חוקים
תמיכה
2 תשובות
כנסי לקו ש ששלחו לך במחשב
ד
דידה1
שואל השאלה:
איזה קו
אנונימית
באותו הנושא:
לקחתי שלשום את התעודת זהות הביומטרית מהדואר ועד עכשיו לא קיבלתי הודעה להפעלה מה אפשר לעשות ?
מה ההבדל בין ת, ז, הנוכחית, לבין ת, ז, הביומטרית החדשה ללא טביעת אצבעות?
אם יש לי תעודת זהות רגילה ואני רוצה להוציא את החדשה (ביומטרית) זה עולה כסף?
אם אני מוציאה עכשיו דרכון עושים לי דרכון ביומטרי או שיש לי אפשרות לעשות את הרגיל?
אם יש לי דרכון ביומטרי, גם התז שלי חייבת להיות ביומטרית?
אם אני מוציא עכשיו דרכון, זה ביומטרי? ממתי?
בתעודות זהות החדשות הביומטרי רשום אם אני יהודייה או לא?
כלות בהוצאת תעודת זהות ביומטרית - לעשות תעודת זהות ביומטרית זה עולה כסף?
בתעודת זהות הביומטרית החדשה מותר לחייך עם שיניים? או כזה עם השפתיים בל שיניים?
קבלתי צו ראשון ואני כיתה י לשלוח עכשיו מראש טופס דחייה?
כמה עולה דרכון לפנסיונר והאם עושים עכשיו רק ביומטרי?