11 תשובות
שיש לה נזם.
כלום כי זה סהכ עוד עגיל ואני לא אחשוב שהיא פריקית או פרחה ומשהו בסגנון
כלום כי זה סהכ עוד עגיל ואני לא אחשוב שהיא פריקית או פרחה ומשהו בסגנון
שום דבר זה פשוט לא הטעם שלי
שיש לה נזם
זה יפה אבל תלוי למי
זה ממש מהמם
שתהנה וששתחדש
אני לא אוהבת, זה מכער את הפנים וזה ממש לא נשי לדעתי
שתעשה מה שהיא רוצה ושלא תשים על אף אחד :)
לא אוהבת ח
כלום
לי יש , וזה מהמם בעיניי
לי יש , וזה מהמם בעיניי
שתהנה.
באותו הנושא: