6 תשובות
לי
זאת גאווה
זאת גאווה
לי, עדיין קוראים לי ככה
כל החיים שלי אני נקראת חנונית
איזה אחת קראה לי השנה חנונית למרות שאני לא חנונית בשיטט באמת.
זה שאני יותר חכמה ממנה לא הופך אותי לחנונית חחח
זה שאני יותר חכמה ממנה לא הופך אותי לחנונית חחח
לי... תקופה ארוכה..
קראו לי משהו בסגנון..אבל את האמת לא אכפת לי וגם אם אני חנונית אז מה רע? להיות חכמה זה מחמאה
באותו הנושא: