9 תשובות
כי כנראה להם היה כיף
כל אחד חווה את זה בצורה אחרת.
חברים שלי שיצאו שנה שעברה אמרו שהיה להם מטורף
אני מסכים עם קפה ומאפה
ויש כאלה שלא יסכימו עם קפה ומאפה
שואל השאלה:
מסכימה עם זה שזה מטורף
העליות היו נוראיות
מסקנה : כל אחד עם הדעה שלו
שואל השאלה:
חחח מסכנות המדריכות שלי ^ כל שנייה היו צריכות לבוא איתי לחובש
שואל השאלה:
אין לי ממה לא עשיתי כלום :(
לקחו אותי לחובש רק בגלל שלא אכלתי
שואל השאלה:
אבל הייתה לי בחילה ולא הייתי רעבה