7 תשובות
אין מה לעשות
תפני זמן ותלמדי,או שתינשרי
youre choice
תפני זמן ותלמדי,או שתינשרי
youre choice
אני מאמין שעם השקעה וניצול טוב של הזמן את יכולה. בהצלחה (:
אל תדאגי
לגלות לך סוד? סיימתי יב השנה ובכלל לא הקשבתי בשיעורים לא השנה ולא שנה שעברה. למדתי הכל בכוחות עצמי בלי שום מורה וההישגים שלי מאוד טובים.
הכל אפשרי!
לגלות לך סוד? סיימתי יב השנה ובכלל לא הקשבתי בשיעורים לא השנה ולא שנה שעברה. למדתי הכל בכוחות עצמי בלי שום מורה וההישגים שלי מאוד טובים.
הכל אפשרי!
גם אני...היא מקצוע אחד שלמדתי לבד כי המורה היה גרוע ודווקא בו הכי הצלחתי. זה היה בפיזיקה, הוצאתי 96 בבגרות בלי להיות בשיעורים.
לדעתי אין לך ממש מה לדאוג. תחשבי שבי"א אנשים עושים 7-8 בגרויות בתקופה לחוצה ביותר, אז מה זה 3 בגרויות?
תנצלי את הזמן שיש לך עכשיו להשלים חומר או אפילו לעבור על חלק ממנו כדי להוריד לחץ.
שבי כמה ימים שתצטרכי עם מיקודית ותעברי את זה כמו גדולה.
אל תוותרי על עצמך, תעודת בגרות מלאה ממש חשובה לעתיד שלך.
תנצלי את הזמן שיש לך עכשיו להשלים חומר או אפילו לעבור על חלק ממנו כדי להוריד לחץ.
שבי כמה ימים שתצטרכי עם מיקודית ותעברי את זה כמו גדולה.
אל תוותרי על עצמך, תעודת בגרות מלאה ממש חשובה לעתיד שלך.
שואל השאלה:
3 בגרויות בנוסף לכל הבגרויות של יב שזה עוד איזה 5..
3 בגרויות בנוסף לכל הבגרויות של יב שזה עוד איזה 5..
אנונימית
אני לא יודעת איך זה בביהס שלך או מה הבגרויות שאת ניגשת אליהן, אבל יש בגרויות שאפשר לעשות בחורף ויש שעושים בקיץ. נניח שיש לך 8 בגרויות בסהכ (5 של יב ועוד 3 של יא) את יכולה לעשות חלק מהמועדים בחורף וחלק בקיץ ככה שזו לא תקופה אחת עמוסה שאת עושה בה מלא בגרויות.
לי נגיד בסוף יא הייתה תקופה עמוסה שעשיתי בה 8 בגרויות, שזה מטורף, אבל הנה אני חיה וזה לגמרי אפשרי. אז גם אם תצטרכי לעשות הכל בתקופה אחת תדעי שזה אפשרי, למרות שרוב הסיכויים שתעשי חלק מועדי חורף וחלק מועדי קיץ ואז יהיה ממש סבבה.
אני מבינה שזה מלחיץ ולא כיף, אבל זה המצב. את יכולה להתמסכן ואת יכולה ללמוד ולעבור את זה כמו שצריך. בחירה שלך.
לי נגיד בסוף יא הייתה תקופה עמוסה שעשיתי בה 8 בגרויות, שזה מטורף, אבל הנה אני חיה וזה לגמרי אפשרי. אז גם אם תצטרכי לעשות הכל בתקופה אחת תדעי שזה אפשרי, למרות שרוב הסיכויים שתעשי חלק מועדי חורף וחלק מועדי קיץ ואז יהיה ממש סבבה.
אני מבינה שזה מלחיץ ולא כיף, אבל זה המצב. את יכולה להתמסכן ואת יכולה ללמוד ולעבור את זה כמו שצריך. בחירה שלך.