3 תשובות
שואל השאלה:
אני כל כך מרגישה שאין לי את זה...
השואלת
רוצה לדבר? (:
חברים... ואם הם ישנים אז מוצאים חברים "זמניים" לדבר איתם ולהעביר את השיעמום... אפשר גם ללכת לישון:)