6 תשובות
שואל השאלה:
תאמת שלא באלי להגיד לו כלום. זה כבר לא מעניין אותי הוא עשה את זה כמה פעמיים וכבר אין כח להילחם בשביל שיאהבו אותי. שיעשה מה שבראש שלו...
תודה שעזרתם.
אנונימית
לדעתי את צריכה לדבר איתו ולהגיד לו שזה היה לא יפה מיצידו להגי שהוא רוצה לנו ופיתאום הוא במקום אחר. אני מאמינה שיהיה בסדר אל תידאגי :)
תעני לו על הסטורי : " איזה חמוד אתה כשאתה ישן " .
אני רוצה לדבר איתך פנים מול פנים ושלא תעז להבריז לי !!
לא בסטורי, תדברי איתו על זה
כל מערכת יחסים טובה צריכה תקשורת טובה
"אתה ישן מאוד יפה."
אז מגיי לך טוב יותר