10 תשובות
את מחרבנת את עצמך
מתה
את מי שרוצה את זה לליאל אלי? חח או שלקחתי משם את זה?
ואת מכפילה את עצמך ואז נעלמת^_^
מי הבן אדם שחושב על השאלות האלה?

ולשאלתך, נראלי שתישארי באותו גודל, כי הרי את אוכלת את עצמך, את לא מוסיפה על זה ולא מורידה מזה
את לא משתנה אבל את מתה חח
אם את אוכלת שכפול של עצמך אז תעלי במשקל, לא בול כפול במשקל כי את מעכלת את מה שאכלת. אם את סתם בולעת את השכפול אז כן תכפילי משקל.
אם את ליטרלי אוכלת את עצמך אז זה שוב תלוי, אם את אשכרה אוכלת אז בואי נתחיל מזה שמתישהו תמותי מאובדן דם, ואם לא את תתעכלי בעצמך ואז לא תעלי במשקל יותר מש"תורידי".
תהני
חצי קיימת, חצי נעלמת.
נעלמת
ErO
מחשבה בריאה בסהכ
נעלמת