3 תשובות
הייתי עושה מהומה
שהיא חרא של מוכרת שחושבת שזה נורמלי לרצוח אנשים. והייתי מתלוננת ומבקשת גלידה חינם
שהיא חרא מוכרת ושצריך להתלונן