התחברות
הרשמה
מכירים את זה שאתם עונים למישהו על שאלה ופשוט אותו אחד או מישהו מהשאלה פשוט רושם לך משהו בפרטי על השאלה
ואתה לא מבין מה הוא רוצה מהחיים שלך חחח
13 באוגוסט 2018, 00:31
שאלות
תשובות
2 תשובות
כןן
H
HOH
כן חח
ל
למידע נוסף לחץ/י כאן
באותו הנושא:
בשביל חצי מליון שקל במזומן הייתם שוברים למישהו שאתם מכירים תיד?
הייתם מלווים סכום כסף למישהו שאתם בקושי מכירים?
אתם עונים למספרים שאתם לא מכירים?
מה אתם עונים כשרושמים לכם במסרים, מישהו שאתם לא מכירים, "היי"? ממשיכים שיחה? עונים היי?
כשמתקשרים אליכם ממספר שאתם לא מכירים, אתם עונים?
מכירים את זה שאתם שואלים שאלה מאנונימי ואתם מתחרטים שלא שאלתם מהמשתמש?
מכירים אתזה שאתם רוצים לשאול פה שאלה שקשורה למישהו (חברים שלכם וכו) ואתם פוחדים לשאול שאולי יש לו סיטיפס ויראה אתזה ו
מכירים את זה שאתם כל כך מתגעגעים למישהו ופשוט אין לכם מה לעשות עם זה?
קורה לכם לפעמים שאתם חושבים שמישהו שאתם מכירים כותב שאלה בסטיפס?
מכירים את זה שאתם עונים מאנונימי ומקבלים מלא פלוסים וגם פרח?
אתם מכירים את זה שאתם שואלים שאלה ובאמצע השאלה אתם מבינים את התשובה לבד?