9 תשובות
לא
לא
לפעמים לרוב לא
לא ניראלי
ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש אבל ממש לא.
בשש שנתי כן
ברגיל ממש לא
ברגיל ממש לא
אנונימית
אני עם החבורה שלי מסוף ז' אז אפשר להגיד שכן זה תלוי בכם לא לפי מה שהרוב פה.
זה מאוד תלוי בקשר וזה, כמעט תמיד יש ריבים ודרמות וזה.. אצלי אישית אני חושבת שהרוב יישארו (לפחות הקרובים) כי באמת ש"סיננתי" מלא אנשים והשארתי רק את הטובים. ניתקתי קשר עם בערך 13 חברים בז'-ח'.
אבל אני בשש שנתי אז זה גם תלוי.
אבל אני בשש שנתי אז זה גם תלוי.
אני עברתי בית ספר אז לא נשארתי באוצה חבורה למרות שאני עדיין בקשר עם חלקם.. אבל הם כן נשארו ביחד באותה חבורה
באותו הנושא: