6 תשובות
היה חם מדיי ולא היו מזגנים טובים אז? והילדים בכל מקרה היו צריכים חופשה..?
למישהו נשבר הזין
אנונימית
תגובה מאוד בוגרת
למה את מגיבה לי?._. זה לא שפניתי אלייך או משהו כזה
אנונימית
כי חם ואי אפשר ללמוד רצוף אז המציאו את החופש הגדול אבל אחר כך בלימודים יפציצו אותך במבחנים ועבודות ויהיה עומס כבד ובגרויות החופש הגדול זה "תנוחו קצת בחופש ואז נפציץ אתכם בחומר חכו חכו :)"
אנונימי
כי למורים נמאס מאיתנו אז אמרו לנו לקחת טונה שיעורים ולעשות את מה שהיינו צריכים לעשות בבית ספר כל החודשיים האלה בבית
באותו הנושא: