4 תשובות
לדעתי ,אף פעם אי אפשר לדעת מה עובר בראש של בן אדם. יש סיכוי שכן אבל גם סיכוי שלא.
ברור!
יכול להיות שלא ויכול להיות שכן
יכול להיות שהוא התרגל ומתגעגע לנוחות איתך
יש סיכוי גדול שכן, געגועים באים בעיקר אחרי איזה שבוע, שבועיים, שמעקלים את הפרידה, והוא מבין שעשית לו טוב, ורואה בך רק את היתרונות. ולכן יש סיכוי שכן
הוא לא מעניין. הוא אקס. תשכחי ממנו ושילך לחפש את החברים שלו.
באותו הנושא: