4 תשובות
שאלה טובה...
מסכים עם כל מילה
כי הם מרגישים צורך לעזור מעבר.
אני לרוב גם לא עונה לשאלה ומתייחסת לשאלה עצמה ומנסה לפענח את המצב ורק אחר כך עונה עליה בתמונה הכללית שלה.
כי יש לי צורך לעזור ולהביע את דעתי..
נכון שהיא שואלת משהו מסויים אבל לי חשוב לפי איך שפיענחתי את המצב של שואל שאלה
להבהיר משהו חשוב בנוגע למשהו שאל.
זה נטו מטוב לב, לא יותר מזה.
כן זה מתאים גיל 14 עם מישהי בת 23





ניסתי לענות הכי קשור שיש לי לשאלה פה -:
אנונימית